[Talk-lv] nevienojam landuse un ielas

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 21 12:50:16 UTC 2014

On 21/08/14 15:41, Marat wrote:
> Jālieto relations!!!

jeezusmarija un citi mezha zveeri, luudzu nee ;D
ja celjsh + landuse jau ir gruuti modificeejams, shaadiem siikumiem
lietot relations... es laikam paarstaatu modificeet osm. tas buutu kaa
milzu statuja no nekaadi nesastiprinaatiem seerkocinjiem. vienu
pakustini, un tev ir liela, nesakariiga kaudze.

nemaz nerunaajot par to, ka jauni daliibnieki visu salauztu un izmisumaa
ietu dariit ko citu.

datu modelim vajadzeetu buut vienkaarshaakam, paarspiileeta relations
lietoshana to visu sarezhgjii liidz vaajpraatam.