[Talk-lv] nevienojam landuse un ielas

cuu508 at gmail.com cuu508 at gmail.com
Thu Aug 21 12:50:42 UTC 2014

Savienot landuse nodes ar māju nodēm man arī šķiet galīgi garām.

It kā loģisks domu gājiens, ka landuse ir viens datu "slānis" un ceļu tīkls
ir cits. Un katrs varētu lietot savas nodes. Ja ne dabā, tad plānos landuse
robeža mēdz sakrist ar ceļu vai upi. Ko tad, zīmēt nodes precīzi-precīzi
pāri vienu otrai?

2014. gada 21. augusts 15:47 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: