[Talk-lv] nevienojam landuse un ielas

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 21 13:11:42 UTC 2014

On 21/08/14 16:04, N.R. wrote:
> visas dabas parku robežas iet līdz ceļa vidum, tāpat rajona robežas utt.
> tagad nākas nekorekti mainīt likumā definētus poligonus, lai nebūtu
> nejauši jāsakrīt nodēm :(

cik parasti naacies redzeet, robezhas (vismaz no ofic datiem naakushaas)
nemaz tik preciizi nesakriit ar celjiem utt - taapat to celju shur tur
bish jaapabiida.

bet, atbildot arii cuu - ja tieshaam sakriit kaada robezha, tas varbuut
arii buutu ok kaa savienots gadiijums (tas nav landuse ;) ). es vairaak
par taadaam lietaam kaa mezhi, pljavas, residential, commercial...