[Talk-lv] nevienojam landuse un ielas

Rich richlv at nakts.net
Thu Aug 21 13:15:19 UTC 2014

On 21/08/14 15:56, Jean-Marc Gailis - Jānis-Marks Gailis wrote:
> Sorry, bet ārzemēs relations nekādu problēmu nerada, visi tāpat turpina
> modificēt OSM. (Piemēram Francijā kur esmu biedrībā.)
> Citādi, kā var vienkārši zīmēt robežas?

pag. no relations, protams, neaizmuksim - turn restrictions,
multipoligoni, jau mineetaas robezhas (iipashi lielaas).

bet lietot relations nelieliem landuse gabaliem, asfalteetiem laukumiem
utt - tas karti padara nenormaali sarezhgjiiti modificeejamu.

labi, es palamaashos un tikshu galaa, bet taa mees aizbaidiisim 90%
potenciaalo ziimeetaaju.

> Relations ir jāmāk izmantot, iesācēji visbiežāk sāk ar vienkāršu ceļa
> zīmēšanu, vai ar POI zīmēšanu.

bet tur jau taa probleema, ja mees saakam izmantot relations celjiem +
landuse, iesaaceejs tur galaa netiks. arii tikai node kopiiga
izmantoshana vinju piebeigs.

un kaa jau vairaakkaart mineets, celja liinija ir celja vidusliinija.
mezhs, pljava utt parasti tieshaam saaksies paaris metrus taalaak :)