[Talk-lv] (no subject)

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Tue Feb 11 19:33:46 UTC 2014

Liekas, ka īsti arī nesapratu, bet sajūta, ka gribi datus dabūt kaut kādā
json/geojson veida formātā. Vai kaut ko šim līdzīgu gribi
http://geojson.org/geojson-spec.html ?
osmtogeojson tad tev var peveikt to darbu.
Pēc noklusējuma centroīdu vērtības tur nebūs, tās vai nu pirms vai pēc
konvertācijas var ģenerēt pats.

Vai nu Overpass API (cuu808 jau paspēja piemēru iedot)

pb