[Talk-lv] rigis miris ?

Pēteris Brūns peteris.bruns at gmail.com
Mon Jul 28 12:30:24 UTC 2014

Nu atbilde skan kaut kā šādi:

"
Kā man atbildēja - Linux pārlūkus RD neatbalsta!
Bet reāli ir tā, ka uz vecākām pārlūku versijām RIGIS darbojas – iesakām
Explorer 8 vai 9. Citiem pārlūkiem iespējams darbojas, bet ar dīvainībām –
kā tavā gadījumā.
Situācija ir tāda, ka veco RIGIS vairs augšā necels, bet ja kaut kas vispār
būs, tad būs kaut kas jauns:)
"
Cik atceros kaut kādā režijmā uz FF gāja, bet tas laikam ir atšāvies.
Atradu vecu IE8 - maģija, tiešām strādā ;)

pb