[Talk-lv] P110

Jānis Kaņeps yanchoo at gmail.com
Thu Mar 20 12:30:51 UTC 2014

Wiki vienkarši ir veci dati, kuri ņemti no vecākas to pašu MK noteikumu
redakcijas.
Pirms pāris gadiem Liepājā notika diezgan nopietna autoceļu pārbūvē,
kuras rezultātā tad arī šī atšķirība.
Pa manam pareizi ir no A11 pa Cukura ielu, tad Grīzes ielu līdz P111(pēc
garuma arī sakrīt), tālāk uz Tāšiem ir(bija) V1189, kuru laikam ir
pārņēmusi pašvaldība.