[Talk-lv] Carnikavas ēku imports

Jānis Skudra janis.skudra at gmail.com
Fri Mar 28 10:28:08 UTC 2014

Vispār jau sarežģīti ar to reģistrēšanu. Ja man ir brīvs brīdis un gribu 10
ielas uznest un pielabot kādu meža stūri, tad nekas nesanāk, jo nav
piereģistrēts.. nav jau tā laika parasti lielus apjomus uznest. Protams ar
ēkām ir visvienkāršāk.
Par to id=0, - nebiju pamanījis. Tas laikam nācis kopējot no shp. Protams
jāņem nost. Kā to operatīvāk var izdarīt? Vai kaut kā var iezīmēt konkrētu
changeset?
Vispār jau to Carnikavas novadu es varētu apņemties vēl pazīmēt, protams,
cik nu sanāk tā laika..

Cieņā
Jānis Skudra

2014. gada 28. marts 11:12 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: