[Talk-lv] shkjiibs terplaans ?

Jānis Skudra janis.skudra at gmail.com
Thu Nov 20 08:25:45 UTC 2014

Apskatot šodien spēkā esošo terplānu
<http://incukalns.lv/public/lat/dome/dokumenti/apbuves_dokumenti/>, Bing
satelītus un vēl citas pieejamās kartes varētu padomāt, ka tas ir tiešām
kaut kas autora izdomāts. Bet apskatot iepriekšējo terplānu
2007.-2019.gadam un topogrāfiju
<https://drive.google.com/folderview?id=0BxpIS4QsENebeXhjYU5QZFd2ZDA&usp=sharing>,
vairs nevienu nevaram vainot, ja nu vienīgi topogrāfijas autoru. Visticamāk
teiktu, ka tā ir bijusi kļūdaina topogrāfija un ar tādām vietām esmu bieži
saskāries, it sevišķi runājot par ēkām.
Protams, šis ir jālabo, jo skaidrs, ka tādu ēku nav.

Cieņā
Jānis Skudra

2014. gada 17. novembris 12:08 Rich <richlv at nakts.net> rakstīja: