[Talk-lv] admin_level=4

Jānis Skudra janis.skudra at gmail.com
Fri Apr 17 07:48:49 UTC 2015

Vispār mums ar reģioniem Latvijā ir liels bardaks. Dažādas valsts pārvaldes
institūcijas izmanto dažādus apkalpes reģionus.
Cik zināms, doma par apriņķu veidošanu sen jau ir atmesta. VARAM ir dažādas
idejas par reģionu izveidi.
Šobrīd ar MK noteikumiem ir nodefinēti tikai plānošanas reģioni
<http://likumi.lv/doc.php?id=191670>. Citu, likumdošanā nostiprinātu,
administratīvi teritoriālo vienību, lielāku par novadiem, Latvijā šobrīd
nav.

Cieņā
Jānis Skudra

2015. gada 17. aprīlis 09:24 Vitaly Bolshakov <v.bolshakovs at gmail.com>