[Talk-lv] Invāzija

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Fri Dec 18 09:14:29 UTC 2015

Sveiki!

Varētu būt atkarīgs no pārlūka valodas iestatījumiem. Man tas pats visos
tīmekļa pārlūkos rāda:

  Dzīvojamā zona Prāgas iela, Maskavas forštate, Rīga, Vidzeme, 1050,
Latvija

Ar citiem iestatījumiem var radīt citās valodās (ja citas valodas
nosaukums ir arī dots).

Pie tam - tas laikam nav pareizais tulkojums (!), jo tā nekā nav
"Dzīvojamā zona", bet gan "Iela apdzīvotā vietā", vai kāds līdzīgs termins.

Ar cieņu, Vitālijs