[Talk-lv] Invāzija

Kārlis Šteinbergs listes at gunta.lv
Fri Dec 18 14:14:18 UTC 2015

Pie reizes jautājums: kā osm.org nosaka kādā valodā rādīt lapu?
Uz viena datora man rādās lapā visi teksti (labot, vēsture utt.)
latviski un meklējamie vārdi parādās krieviski (meklēju Ādažus).
Uz otra datora visi lapas teksti ir angliski un meklētājs nerāda
krievisko nosaukumu.
Uz abiem windows 8.1 Google Chrome.