[Talk-lv] pamestie dzelzceļi

Jānis Skudra janis.skudra at gmail.com
Wed Jul 29 07:28:17 UTC 2015

Palasīju to seno listi un pievienojos tam viedoklim, ka jāzīmē to, kas ir
dabā - ja ceļš, tad zīmējam ceļu, ja uzbērums, tad uzbērumu. Pilnīgs
absurds ir vēl uz šiem vēsturiskajiem dzelzceļiem iezīmētās dzelzceļa
stacijas. Ja tur ir saglabājusies ēka iezīmējam to un nosaucam kā bijusī
dzelzceļa stacija vai ieliekam tikai vietvārdu, bet neapzīmējam ar
dzelzceļa stacija.
Mēs Latvijā zinām, ka tas ir vēsturisks dzelzceļš, bet ja kāds tūrists
meklē tuvāko dzelzceļa staciju...

Cieņā
Jānis Skudra

2015. gada 29. jūlijs 08:13 Viesturs Zarins <viesturz at gmail.com> rakstīja: