[Talk-lv] pamestie dzelzceļi

Raitis Upmalis raitisx at gmail.com
Thu Jul 30 07:51:06 UTC 2015

bla bla bla... un atkal nonākam pie jautājuma, kas ir osm - datubāze, vai
arī pareiza/nepareiza ZĪMĒTA (gleznota) karte.
+1 pb un richlv, ka lietotājiem/softam jāprot atlasīt datus, un vajadzētu
atcerēties, ka cilvēku vajadzības ir dažādas - tev varbūt nevajag to info,
bet cits viņu kaut kāda iemesla pēc ir ielicis. OSM vietas ir daudz, un ja
nu tik ļoti traucē, var arī sazinoties ar autoru palabot situāciju.
Noņēmu to highway tagu, bet proposed gan lai paliek.