[Talk-lv] Rīgas adrešu punktu imports no opendata.riga.lv

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Wed Jun 17 09:49:00 UTC 2015

Labdien!

Caur overpass dabūju visās adreses, kurām bijā nepareizs pieraksts (ar
atstarpi, vai kļūdains korpusa pieraksts), un manuāli salaboju. Pie tām
izdevās atrast arī vairākas kļūdas, kād adrese OSM bija uz nepareizām
ēkām, vai ar kļūdām.
Par lielajiem/mazajiem burtiem es domāju, ka tas nebūs problēma. Parasti
meklēšana nav atkarīga no reģistra.

Ar cieņu, Vitālijs.