[Talk-lv] Rīgas adrešu punktu imports no opendata.riga.lv

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Tue May 5 12:07:58 UTC 2015

Sveiki!

On Tue, 05 May 2015 13:16:39 +0300, Rich <richlv at nakts.net> wrote:

> atstarpe pēc punkta ir gramatiski pareizi - kārtas skaitlis ir tāds pats
> teikuma loceklis kā citi un tie tiek atdalīti ar atstarpēm. rīgas datu
> veidotāji šo lietu datos ieviesuši kļūdaini :)

Arī ielas nosaukumu plāksnēs redzēju, ka ļoti bieži ir rakstīts
"Čiekurkalna 1.līnija" (un citām ielām) bez atstarpes. Bet lai tas paliek
uz viņu sirdsapziņas.

> vai piedāvātais risinājums ir importēt šādus datus un pēc tam labot jau
> pašā OSM ?

Pagaidām jā. Bet principā, man rādījās ideja: mēģināšu iegūt visu OSM
esošo Rīgas ielu nosaukumus un salīdzināt ar opendata adrešu datu kopu.
Pagaidām nezinu cik ilgu laiku tas aizņems sagatavot šos datus, bet būs
iespējams apskatīt iespējamas kļūdas uzreiz.

> vai opendata visur ir vienāds pieraksts ?

Apskatot opendata katalogu redzēju, ka pastāv tikai daži varianti (kur 9 -
numurs, B - burts, 11 - blakus numurs):
- 9
- 9B
- 9 k-9 (vai 9k-9, tie ir dažādie ar atstarpēm un bēz, bet es to ievēroju)
- 9/11
un daži eksotiskie, kā 9B k-9, vai 9BC u.tml.

Tātad ar "/" katalogā numurs ir atdalīts, tikai ja mājas numurs sastāv no
diviem blakus numuriem, nevis korpusa numurs. Bet vairākās vietās Rīgā
redzēju, ka uz numuru plāksnēm rakstā korpusus kā 9/1, nevis 9 k-1. Varbūt
tas ir vēsturiski, bet tas arī tika ievadīts OSM.

> pagaidām izklausās ļoti labi. pāris lietas, kas vēl trūka iepriekšējos
> mēģinājumos :
> * reģistrēšana importu sarakstā
> * atsevišķs lietotāja konts

Ok, šo uztaisīsim ar laiku. Sākumā jāuzgaida apspriešanas lēmumu.

Ar cieņu, Vitālijs