[Talk-lv] Rīgas adrešu punktu imports no opendata.riga.lv

Janis Elmeris janis.elmeris at intelligentsystems.lv
Tue May 5 12:28:47 UTC 2015

On 05.05.2015. 15:07, Vitaly Bolshakov wrote:
> Sveiki!

>>> OSM. Visvairāk tas ir pamanīts visādām numurētām līnijām. Tā,
>>> opendata.riga.lv līnijas ir rakstītas kā "Čiekurkalna 1.līnija", bet

> Arī ielas nosaukumu plāksnēs redzēju, ka ļoti bieži ir rakstīts
> "Čiekurkalna 1.līnija" (un citām ielām) bez atstarpes. Bet lai tas
> paliek uz viņu sirdsapziņas.
:) Man vienmēr licies, ka nelikt atstarpi aiz punkta aiz skaitļa
latviešu valodā ir iegājies teksta redaktoros ieviestās angliskās
auto-pareizrakstības dēļ, kas nākamajam vārdam aiz atstarpes aiz punkta
automātiski pārvērš pirmo burtu par lielo. Un cilvēki nemāk konfigurēt
teksta redaktorus (vai pārprot to ieteikumus), bet atklāj, ka lielais
burts neparādās, ja pēc punkta atstarpi neieliek. Un tā tas pamazām
izplatījies, ka viena daļa to droši vien jau uzskata par pareizo variantu.

Jānis