[Talk-lv] josm plugins vai kas tamlidzigs

Rihards richlv at nakts.net
Sun Jul 3 17:26:28 UTC 2016

On 2016.07.03. 20:09, pAnda71 wrote:
> Sveiki tauta!
> Kāds varbūt var ieteikt kādu tūli ar ko gpx trasei pielikt klāt bildes
> BEZ gps datiem, tikai laiku. Izbraucu baigo gabalu pa mežu, safočēju,
> bet nebija ieslēgts GPS EXIFam.

ja tikai kartes zīmēšanai, tas jau ir built-in :
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Photomapping#Arranging_photos_on_a_GPS_trace

ja gribi pievienot exif tagus, lai varētu uploadot mapillary, tad vēl
arī ši plugins :
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/Photo_Geotagging

sākumā korelējam kā parādīts pirmajā linkā, tad ar otrā linka pluginu
ierakstām koordinātas failos.

--
  Rihards