[Talk-lv] living_street pagalmos

Rihards richlv at nakts.net
Sun Mar 13 17:06:38 UTC 2016

On 2016.03.13. 13:26, Viesturs Zarins wrote:
> Jap living Street ir tikai ielām. Pagalmos ir service=driveway vai kas tāds.

cik atceros, toreiz arguments bija, ka dzīvojamajās zonās un pagalmos
līdzīgi satiksmes ierobežojumi - bet tomēr dzīvojamās zonas iela un
pagalmu celiņš atšķiras pamatīgi.

man driveway vairāk šķiet piemērots privātmāju piebraucamajiem ceļiem,
bet, iespējams, der arī šeit :)

> Jebkurš validators tev sūdzēties ja living street neieliec ielas
> nosaukumu, tam vajadzēja būt gani lielam hintam ka pagalmos nevajag likt.

it kā jā, bet ne vienmēr un visur validatoriem 100% taisnība. šoreiz gan
salīdzinot abus gadījumus kartē un dabā serviceway šķiet daud, daudz
piemērotāks.

netaisos kampaņveidā nīdēt ārā dzīvojamās ielas pagalmos, bet lēnā garā
varētu mainīt - vai ir kādi iebildumi ?
--
  Rihards