[Talk-lv] living_street pagalmos

Rihards richlv at nakts.net
Mon Mar 14 01:59:06 UTC 2016

On 2016.03.14. 02:39, Gatis Visnevskis wrote:

> Esmu kādreiz tagojis living street to kas pie majas, bet tur kur stav
> misene, tur service.
>
> Drosi vien jaizdoma kads visparigs rekomendejamais likums / ieteikums,
> javienojas vai janobalso. Varbut ielas platums?

ar platumu sarežģīti - tas mainās ceļa garumā bieži, ne vienmēr var
normāli noteikt... viestura ieteiktais "ja nav vārda, visticamāk
service" šķiet vienkāršāks.

purčika un pļavnieku iekšpagalmu celiņiem ir šur tur pielikts vārds, bet
tas vairāk tāds hacks tiem, kas kaut ko meklē tajā apkaimē - īstā iela
jau viena.

--
  Rihards