[Talk-lv] living_street pagalmos

Raitis Upmalis raitisx at gmail.com
Mon Mar 14 12:26:44 UTC 2016

Living street vienmēr ir bijusi dzīvojamā zona. Cik atceros, sākotnēji bija
definīcija, ka tas ir koplietošanas ceļš, kuru var izmantot visi, bet
driveway var būt arī privātīpašumā aiz žoga.
Sākotnēji biju pret šo ieteikumu, bet paskatoties dažu Eiropas
galvaspilsētu rajonus izskatās, ka lieto service. Living street tad sanāk,
paliek tikai normālām ielām, kurām noteikts dzīvojamās zonas statuss.
Jāprecizē tad arī apraksts šeit:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:highway%3Dliving_street#National_specialities