[Talk-lv] living_street pagalmos

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Mon Mar 14 15:35:24 UTC 2016

Sveiki!

On Mon, 14 Mar 2016 17:28:34 +0200, Rihards <richlv at nakts.net> wrote:

>  jā, šis ir līdzīgi gadījumiem, ko lauris minēja.
> bet tomēr reāli iela ir tur, kur pašvaldība to ir noteikusi, pārējie
> visi sanāk "ceļi teritorijā".
> šur tur gan būs grūti saprast, kur īsti ir iela - varbūt
> survey/mapillary/pašvaldības info var līdzēt. ja nē, nekas, vienmēr un
> visur būs pa kādai nelielai neskaidrībai. ja nu galīgi nevaram saprast,
> liekam visus par living_street

Jā, es arī uzskatu ka jārīkojas no konkrētas situācijas. Ja nekā nevar to
klasifikāciju sadalīt, tad ir tas kas ir.

No mana viedokļa problēma bija, ka dažreiz to living_street lika pagalmos,
kur patiešam tas ir vienkārši pievedceļš, un pat nebija tas dzīvojamas
zonas zīmju.
Tādos lielos dzīvojamas zonas kvartālos diez vai ko var labi sadalīt...

Ar cieņu, Vitālijs