[Talk-lv] living_street pagalmos

Lauris Bukšis-Haberkorns lafriks at gmail.com
Mon Mar 14 16:08:57 UTC 2016

Tāpat runājot par konkrēto ielu, tad tikai pa to un vēl pāris tur blakus
esošajām līdzīgām "ielām" var reāli nokļūt līdz vidusskolai, kas tur
atrodas pēc centra mērogiem pāris kvartālu attālumā starp visām tām mājām.
Pēc kā es esmu vadījies līdz šim - ja dzīvojamās zonas iela ved uz vairāk
kā vienu/divām mājām un it sevišķi, ja tur nav tupiks galā, tad tā ir
living_street. Ja ved tik uz vienu vai divām mājām un it sevišķi, ja galā
ir tupiks, tad service.

Vēl konkrēts gadījums:

Tur tikai tās ielas, kurām arī OSM ir nosaukums, pēc pašvaldības
kvalifikācijas ir ielas, pārējās ir identiska platuma un seguma, bet arī
īstenībā ir līdzīgi kā tā ķengaraga "iela" bez nosaukuma un dzīvojamā zona,
un pat vairāk skaitās uz mājām piederīgas, līdz ar to, ja gribētu varētu
kaut iebraukt aizliegts zīmes salikt, bet kamēr tas tā nav, man viņām
neceltotos roka tāpēc likt service. Līdz ar to, manuprāt, tikai arī pēc
pašvaldības kvalifikācijas vadīties nevar.

Lauris

2016. gada 14. marts 17:35 Vitaly Bolshakov <v.bolshakovs at gmail.com>
rakstīja: