[Talk-lv] living_street pagalmos

Rihards richlv at nakts.net
Thu Mar 17 01:26:05 UTC 2016

On 2016.03.14. 18:08, Lauris Bukšis-Haberkorns wrote:
> Tāpat runājot par konkrēto ielu, tad tikai pa to un vēl pāris tur blakus
> esošajām līdzīgām "ielām" var reāli nokļūt līdz vidusskolai, kas tur
> atrodas pēc centra mērogiem pāris kvartālu attālumā starp visām tām
> mājām. Pēc kā es esmu vadījies līdz šim - ja dzīvojamās zonas iela ved
> uz vairāk kā vienu/divām mājām un it sevišķi, ja tur nav tupiks galā,
> tad tā ir living_street. Ja ved tik uz vienu vai divām mājām un it
> sevišķi, ja galā ir tupiks, tad service.

es ļoti atbalstu vēlmi izveidot lietojumus datus :)
šajā gadījumā rodas problēmas - ja kāds cits atnāk un pārtaisa
living_street par service vai service par living_street, vai tas ir
pamatoti vai nē ?
diezgan bieži cenšos apdomāt, kā kādu lietu izskaidrot iesācējam. šajā
gadījumā tas izklausītos kā "living_street, ja tur ir >3 mājas, bet ja
viena neapdzīvota, tad service, ja vienu nodos ekspluatācijā drīz, tad...".
pārspīlēju, bet doma tāda, ka grūti būtu izskaidrot, kur nu vēl
uzrakstīt guidelines.

ja trunk/primary rīgā mēs varam apspriest listē un vienoties par
loģiskāku risinājumu, šādas mazās ieliņas/celiņi ir ļoti daudz.

> Vēl konkrēts gadījums:
> http://www.openstreetmap.org/#map=17/56.88716/24.05468
>
> Tur tikai tās ielas, kurām arī OSM ir nosaukums, pēc pašvaldības
> kvalifikācijas ir ielas, pārējās ir identiska platuma un seguma, bet arī
> īstenībā ir līdzīgi kā tā ķengaraga "iela" bez nosaukuma un dzīvojamā
> zona, un pat vairāk skaitās uz mājām piederīgas, līdz ar to, ja gribētu
> varētu kaut iebraukt aizliegts zīmes salikt, bet kamēr tas tā nav, man
> viņām neceltotos roka tāpēc likt service. Līdz ar to, manuprāt, tikai
> arī pēc pašvaldības kvalifikācijas vadīties nevar.

ok, kā jau minēju, nebiju plānojis visus living_stret bez nosaukuma
mainīt uz service - bet izklausās, ka mazās-šausmīgās-bedrainās pagalmu
"ielas" uz service mainām, par tām lieli iebildumi nav bijuši pagaidām :)

> Lauris
  Rihards