[Talk-lv] Adrešu maiņa

Rihards richlv at nakts.net
Tue Jan 24 09:21:00 UTC 2017

On 2017.01.24. 11:08, pAnda71 wrote:
> Dabūju excel failu no domes, lai nav jāčakarējas ar pdfa konvertēšanu.

ļoti labi - drošības labad vēl derētu no viņiem kādu epastu ar atļauju
lietot datus OSM uzlabošanai :)

> Ja jau publisks dokuments, tad nevajadzētu būt problēmām.
> Tajā ir ap 400 adresēm. Daļa veco nosaukumu ir OSMā, bet daļa nav. Ir
> pat jaunas ielas, kuru nosaukumi nav jaunajā plānojumā:
> http://www.baldone.lv/lv/pasvaldiba/planosanas_dokumenti/teritorijas_planojums/
> Un dzīvē arī dažās vietās vēl to ielu nav, pagaidām vairāk tie ir kā
> piebraucamie ceļi kādai mājai, vai taciņas
> Kā Jūs ieteiktu rīkoties? Mainīt tikai OSMā esošajiem objektiem, vai
> mēģināt no ter.plāna kaut ko ielikt OSMā.

noteikti var likt jaunos. ja tā ir taciņa, liekam jauno nosaukumu klāt
taciņai.

> Esošjiem varbūt var kaut kā izeksportēt saraktu, pielikt jaunās
> adreses un importēt atpakaļ...  Man gribas atstāt tos vecos nosaukumus
> kā addr:housename un jaunās adreses pielikt kā addr:street un
> addr:housenumber

izklausās labi - bet noteikti jārīkojas saskaņā ar
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Guidelines#Step_1_-_Prerequisites

ja tā nedarīs, izmaiņas var tikt atceltas. tagad diezgan strikti tas notiek.
--
 Rihards