[Talk-lv] Pamatu tagošana - redux

Vitaly Bolshakov v.bolshakovs at gmail.com
Fri May 12 10:44:19 UTC 2017

Sveiki!

Tā, kā oficiālas shēmas priekš pamatiem pagaidām nav, nebezjēdzīgi ir
atzīmēt ar building=foundation . Pasaulē ir atzīmētas, 492 tādas ēkas,
pārsvarā Polijā, Viduseiropā, un 7 no tām Latvijā :)

Bet, domāju, ja ēkā ir celtniecības stadijā lietderīgāk tagot
"construction", bet drupu stāvoklī ir pieņemts "ruins".

Ar cieņu, Vitālijs