[OSM-talk-nl] Even voorstellen...

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Tue Apr 3 17:21:58 UTC 2007

On Tue, 2007-04-03 at 14:36 +0000, Berend Dekens wrote:

> Mooi dat mensen er eindelijk over horen :)

> Ik had de campus al grotendeels in kaart gebracht inclusief de weg er om
> heen plus het stuk van de Hengelose straat tot aan de universiteit en
> wat wegen in Enschede zelf. Als maar genoeg studenten meehelpen moet
> Enschede in een mum van tijd op de kaart staan!

Hier iemand die in Hengelo woont, en in Enschede werkt.
Ik vroeg my af wie met de A1/A35 bezig is geweest.
http://www.informationfreeway.org/?lat=6853640.91628&lon=741954.9635&zoom=13&layers=B00
Hier zie je wegen maar deze zijn dubbel, als je ze in JOSM download zie
je 2 ways, 2 segments, 2 nodes. (ik ben er al een beetje mee bezig
geweest om te fixen, en ik vraag me af of er een makkelijkere manier is
dan alles weghalen, behalve enkele nodes, dan opnieuw segments en ways
aanmaken)

Sander