[OSM-talk-nl] aanschaf geko's

Jeroen Dekkers jeroen at vrijschrift.org
Tue Apr 3 19:26:34 UTC 2007

At Tue, 3 Apr 2007 20:12:41 +0200,
Ante Wessels wrote:

> Je hebt inderdaad een kabeltje nodig (= serieel). Op een mapping party heb je
> er niet veel nodig, de data is er snel af.
>
> Willen mensen er thuis mee spelen heb je er meer nodig. Er zijn ook 12 volt
> kabels, kan je in een auto (sigarettenplug) gebruik van maken, scheelt
> batterijen, die snel op kunnen zijn (het zijn kleintjes: AAA). Zelf heb ik
> een combikabel, pc en 12 volt.

Wat mij betreft hoeven die dingen niet werkeloos in de kast te liggen
tussen de mapping parties, dat is ook maar zonde. Zolang ze er op de
volgende mapping party er maar weer zijn. Moeten we natuurlijk wel
bijhouden wie ze heeft en misschien borg vragen.

Misschien is het ook handig als we extra batterijen en opladers
aanschaffen?

Jeroen Dekkers