[OSM-talk-nl] Even voorstellen...

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Apr 4 17:35:53 BST 2007

On 4/4/07, Sander Hoentjen <sander at hoentjen.eu> wrote:
> Sorry voor het ietwat onduidelijk zijn: Op de link die ik gaf kun je het
> probleem niet zien, alleen als je met JOSM gaat kijken kun je zijn dat
> beide rijrichtingen dubbel zijn. Dat betekent dus op *exact* dezelfde
> positie 2 nodes zijn. Voor de duidelijkheid een screenshot waar ik met
> de middelste muisknop op 1 (eigenlijk 2) van de nodes klik.

Ik heb overigens een manier bedacht waardoor het waarschijnlijk
sneller had gekund. Je delete een way de ways en dan selecteer je een
deel van de weg en druk op delete. Alles wat niet deel is van een way
blijft zitten.

You moet natuurlijk voorzichtig zijn om de andere ways niet te
verwijderen, maar het is wel een handige truc...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/