[OSM-talk-nl] aanschaf geko's

Marc Kessels marc at kessels.name
Thu Apr 5 18:42:38 UTC 2007

misschien te laat, maar waarom kopen we niet deze:
http://www.amaryllo.com/almooj/amaryllo-sportproducten/amaryllo-trip-tracker.html

hier
https://www.triptrackersportsmate.com/showProduct.php5?id=1
te koop voor EUR 129 INCL BTW.dus 108.40 ex). Deze lijkt me veel beter
geschikt om te mappen dan de geko 201 (die ik zelf heb). De reden:
kleiner, er kan een sd-kaart in zodat je heel veel trackpoints kunt
loggen, en kan veel makkelijker uitgelezen worden (kaartje via
card-reader, gps geheugen zelf met usb kabel).

is misschien te overwegen...

groet,
Marc