[OSM-talk-nl] locatie-update mapping parties

Zoran Kovacevic zoran at kovacevic.nl
Wed Apr 11 13:01:45 UTC 2007

Update!

Het gaat om http://www.restauranthagedis.nl/ gelegen aan Waldeck
Pyrmontkade 116, 2518 JR Den Haag. De reservering van de ruimte is
bevestigd en inmiddels ben ik zover dat iemand om 10 uur de deur open
komt doen, waarna we de sleutel krijgen :D

Aangezien het restaurant om 17 uur open gaat - en wij de grote tafel
voor 10 man hebben - heb ik meteen ook maar voor het avondeten
gereserveerd. Prijzen zijn zeer schappelijk
(http://www.restauranthagedis.nl/menu--drankenkaart-page.html).
Wie van de http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Den_Haag#Attendees
eet *niet* mee?

Er is een wifi internet-verbinding, maar die is nog experimenteel (lees:
over een gedeelde adsl en nog niet hard getest).

Wie kan morgen of overmorgen (na 17 uur) bij het restaurant langs gaan
om de verbinding even te testen? Belangrijk om te weten of de verbinding
het doet, en of we evt. een hub/wifi-router mee moeten nemen.
Iemand in de buurt van Den Haag met kennis van (wifi) netwerken??

Groet, Zoran

P.S.:
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q=Waldeck+Pyrmontkade+116,+2518+JR+Den+Haag&sll=52.358858,4.925661&sspn=0.009068,0.016522&layer=&ie=UTF8&z=16&ll=52.079216,4.291427&spn=0.009126,0.016522&om=1