[OSM-talk-nl] Fietersbond, Consumentengids

Armijn Hemel armijn at uulug.nl
Thu Apr 12 11:17:40 UTC 2007

On Thu, Apr 12, 2007 at 01:01:00PM +0200, Zoran Kovacevic wrote:

> Dat is zeker de nette aanpak. Ik ben echter bang dat het daarvoor flink te
> laat is (ze zijn toch al bezig? lijkt me niet echt terug te draaien).

De nette aanpak werkt niet altijd. In het geval laatst van bcm43xx vs
OpenBSD was het inderdaad niet de juiste methode, maar ik heb de harde
aanpak wel nodig gehad om Linksys (of eigenlijk Cisco, want Linksys
is heel slecht in reageren) eens wakker te schudden over het misbruik van
GPL software.

Ik zou de harde aanpak niet bij voorbaat uitsluiten.

Een keer babbelen zou ook kunnen, ze zitten vlakbij Utrecht CS met hun
kantoor :)

armijn