[OSM-talk-nl] Mijn gedeelte zit erin

Eugene van der Pijll eugene at vanderpijll.nl
Tue Apr 17 14:35:05 UTC 2007

Martijn van Oosterhout schreef:
> Al mijn gedeeltes (alle drie) zitten er nu in.

Mijn wijken van Den Haag zijn nu ook toegevoegd (Belgisch Park, in het
noorden, en de strook langs de duinen in het westen). De kaart begint er
best wel goed uit te zien, zo.

> Er zijn een paar
> plaatsen waar ik weet dat er een straat ongeveer ligt maar ik ben er
> of niet doorheen gefietst, of de naam vergeten te noteren. In
> iedergeval heb ik een segment neergezet zodat het duidelijk is dat er
> een probleem is.

Ik heb binnenkort nog wel even tijd om een stukje te gaan fietsen, dan
voeg ik die namen wel toe. Geldt ook voor anderen: als er een klein
stukje Den Haag ontbreekt, meld het even.

Tot de volgende keer!

Eugene