[OSM-talk-nl] mijn eerste poging

Stefan Koopmanschap stefan at dop.nu
Sat Apr 21 11:38:25 UTC 2007

Ik vergat natuurlijk een link mee te sturen:

http://informationfreeway.org/?lat=6818393.89925&lon=599571.91992&zoom=12&layers=B000

Ennuh: Die straatnamen onthou ik niet, daar gebruik ik gewoon een kaart
voor. Ik hoef dan alleen te onthouden hoe ik gelopen ben ;)

Stefan

--
Stefan Koopmanschap
Lead Software Developer