[OSM-talk-nl] Gemeente Apeldoorn 3D in beeld gebracht

Ben Companjen bencompanjen at gmail.com
Mon Apr 23 13:44:02 UTC 2007

Ik weet dat de gemeente Apeldoorn een enorme gegevensbank bijhoudt en de
gegevens met Google Earth bekijkt. Voor elke deur in Apeldoorn is een
panoramische foto beschikbaar. De gemeente kan in Google Earth bijvoorbeeld
zien hoe bij brand de rookontwikkeling plaatsvindt. De panoramafoto's kun je
via een abonnement verkrijgen.

Ben

de Campusomroep: op en achter UTV en Uradio! www.campusomroep.nl