[OSM-talk-nl] Mapping party Leiden op wiki

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Apr 25 10:15:16 UTC 2007

On 4/25/07, Myckel Habets <myckel at sdf.lonestar.org> wrote:
> Betreffende het voorstel van Zoran om per wijken te mappen en niet routes.
> Ik houd er rekening mee dat indien er mensen van de fietsersbond en andere
> verenigingen meedoen deze mensen juist liever routes lopen dan kris-kras
> door een wijk (je zou routes kunnen combineren zodat het grootste gedeelte
> van een wijk toch beslagen word). Ik ben me er van bewust dat mappen per
> wijk efficienter voor het project is, maar als dit ten koste gaat van de
> hoeveelheid mensen die meedoen (dus ook met oog op naamsbekendheid)
> moeten we ook de wensen van andere deelnemers meenemen. Wellicht is een
> [...]

Nou ja, het is in iedergeval te proberen. Voor zover ik weet is het
nog nooit zo geprobeerd. Ik denk dat het belangerijkeste zou zijn dat
mensen bij hielden hoeveel dwarsstraten zij hebben overgeslagen, zodat
je in iedergeval zeker weet wat nog gedaan moet worden.

Het is wel waar dat als een stad er bijna helemaal niet opstaat is het
wel handig om alle bredere wegen af te leggen, want dan kan je later
de wijken beter invullen.

Ik vind kris-kras door een wijk helemaal niet saai, ik vind het altijd
verassend waar allemaal kleine straatjes liggen die je nooit anders
zou vinden (en soms ook niet op de gewone kaarten staan).

Maar proberen is altijd leuk...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/