[OSM-talk-nl] replacing "personal data" with "AND data"

Christ van Willegen cvwillegen at gmail.com
Wed Aug 1 06:00:35 UTC 2007

On 8/1/07, Rob Aerts <rob at coolbegin.com> wrote:
> Ik ben ook voor een zo snel mogelijke overstap
> het mappen staat daardoor inderdaad  op een  laag pitje,
> en dan ga je maar programma's schrijven om iets met de osm data te doen :)
>  Op 01-08-07 heeft Henk Hoff <osm at toffehoff.nl> (onder andere) het volgende geschreven:

Ik ben het met Rob en Henk eens (zo heb ik het ook al op de Wiki
gezet). Momenteel staat mappen op een laag pitje, omdat ik aan het
wachten ben op de AND data. Ik ben veel liever bezig om:
- 1 voor 1 mijn GPX-files in JOSM in te lezen
- Tegen JOSM zeggen 'download form OSM'
- Nodes en segmenten verplaatsen en bijmaken

dan maar te gaan mappen wat ik heb!

Dingen aanpassen/wijzigen/corrigeren vind ik makkelijker dan zelf iets
in kaart te brengen, omdat ik daar voor mezelf te onzeker in ben, en
nog niet zoveel ervaring heb. Maar, een weg een paar meter naar links
of rechts schuiven moet niet zo'n probleem zijn...

Dus, ik ben ook voor een snelle overstap, maar inderdaad met de
restrictie dat mensen zelf mogen aangeven of hun data verloren gaat of
niet.

Groeten!

Christ
--
09 F9 11 02 9D 74 E3 5B D8 41 56 C5 63 56 88 C0