[OSM-talk-nl] ANWB

Rik van der Helm rik at the-quickest.com
Wed Aug 8 13:46:56 UTC 2007

> Weet iemand of er al eens contact is gelegd met de ANWB voor gegevens ?
>
> Als er een organisatie is met veel map gegevens dan zijn zij het wel.
> Denk aan praatpalen, tankstations, informatie zuilen, campings, fiets en
> wandelroutes.. noem het maar op
>
> heeft er iemand een contactpersoon bij de ANWB die dit kan opnemen ?

Lijkt me inderdaad een belangrijke organisatie voor OSM. Ik heb helaas
geen ingangen. Ik heb wel contact gezocht met het wandelplatform over
het vrijgeven van langeafstandwandelpaden voor osm (slaw). Dat platform
is sterk gelieerd aan/gedomineerd door de ANWB. Ik vrees dat dit de alg.
houding van de ANWB wel eens kon zijn: