[OSM-talk-nl] AND Hackingparty - van tot hoelaat?

Ante Wessels ante at ffii.org
Mon Aug 13 19:06:41 UTC 2007

On Monday 13 August 2007 19:52, Martijn van Oosterhout wrote:

> Er bestaan scripts om stukken uit een planet dump te trekken op basis
> van een polygon. Dus als iemand de nederlandse grenzen als
> polygon/shapefile heeft, dan denk ik dat ik dit wel in elkaar kan
> knutselen (als iemand dat niet al gedaan heeft...). Voor het vegen
> iig.

Stefan had de zonegrenzen ergens vandaan, het eind daar van is ook de grens
van NL (voor ons doel voldoende, vermoedelijk). Weet iemand of die grenzen
nog ergens anders te vinden zijn dan op Stefan's computer?

Verder kan een script wegen die over de grens lopen nog tot een eind in
Duitsland en Belgie ook weggooien. Vandaar het idee dat ik vanmiddag eerder
beschreef om met de hand de wegen te splitsen (het lijken er niet zo veel te
zijn.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante