[OSM-talk-nl] NL wissen -- Re: AND Hackingparty - van tot hoelaat?

Ante Wessels ante at ffii.org
Thu Aug 16 18:57:19 UTC 2007

On Tuesday 14 August 2007 11:44, Freek wrote:

> Ik heb de admin0 met de nieuwste versie van and2osm geconverteerd:
> http://vanwal.nl/osm/nld.osm

Voor het wis script is deze mogelijk te gecompliceerd, met meerdere polygonen,
de Waddenzee eilanden apart, de afsluitdijk, etc. Geeft maar problemen met de
kustlijn.

Ik maakte een versimpelde versie, de grenzen van DE en BE zoals AND, bij de
kust de zee in en een grote lijn. Ik gebruikte 3 tags (notes): kust, sea en
schelde.

http://people.vrijschrift.org/~ante/osm/

De wegen met Duitsland zijn gesplitst (in OSM). Met Belgie nog niet.

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante