[OSM-talk-nl] NL wissen -- Re: AND Hackingparty - van tot hoelaat?

Ante Wessels ante at ffii.org
Fri Aug 17 06:50:32 UTC 2007

On Thursday 16 August 2007 21:50, you wrote:

> Dat idee had ik ook geprobeerd maar ik kreeg probleemen met JOSM dat
> de weg te lang was (kon niet splitten). Hoe heb je het voor mekaar
> gekregen?

Na veel geklooi uiteindelijk via de nodes naar het segment nummer en dat in de
xml uit de way gehaald. Dat hielp voor Zeeuws Vlaanderen. Nog niet voor de
rest. Op een gegeven moment de hele way gewist, zodat ik segmenten kon
selecteren en wissen - hmm, dat had ik ook direct kunnen doen...

Heb hem nog even schoongemaakt, er zaten nog meerdere wegen in.

Bij de note "kust" zal de OSM kustlijn met de AND kustlijn verbonden moeten
worden (handmatig).

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante