[OSM-talk-nl] Wanted: testers voor the NLD extraction scripts

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon Aug 20 16:00:01 UTC 2007

On 8/20/07, Ante Wessels <ante at ffii.org> wrote:
> Ik zie in Amsterdam ook straten die incompleet in nld-delete.osm staan. Ze
> zijn wel compleet in osm. Die worden of deels gewist (wel de node, dan hangt
> het segment in de lucht) of geweigerd. Voorbeelden: Pontanusstraat,
> Molukkenstraat, Insulindeweg.

He? Ik heb die bekeken maar ze worden allemaal volledig verwijderd...

Welke segmenten denk je dat over blijven? Dat een node overblijft is
natuurlijk mogelijk, als die nog steeds gebruikt wordt. Bijv, de
Insulindeweg blijft een node van over (30170622) omdat hij door een
fietpad gebruikt wordt.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/