[OSM-talk-nl] Wanted: testers voor the NLD extraction scripts

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Mon Aug 20 18:32:20 UTC 2007

On 8/20/07, Ante Wessels <ante at ffii.org> wrote:
> Maar als er straten incompleet in dit bestand zitten, zullen ze toch niet
> (volledig) verwijderd worden? Ik zou niet weten waarom een deel van de
> Insulindeweg zou moeten blijven.

Er is een punt dat niet verwijdert wordt, want die is deel van een
fietspad. De segmenten op de Insulindeweg worden wel verwijderd, maar
JOSM kan ze niet laten zien omdat de coordinaten van dat ene punt niet
bekend zijn.

> En ik zie veel straten die niet in dit bestand zitten, die wel weg moeten. Zie
> screenshot, de grijze.

Hrm, eigenlijk weet ik niet precies wat JOSM met deze bestand doet,
want het hele bestand zegt action="delete" dus ik begrijp zowiezo niet
dat iets weergegeven wordt. Per defintie wordt alles in de
nld-delete.osm bestand verwijdert, het is aleen moeilijk te zien wet
er over blijft. Maar daar ben ik mee bezig.

Als je "grep" gebruikt op de nld.osm en nld-delete.osm dan zijn alle
straten die in de eerste zijn ook in de tweede, dus er zou niks over
moeten blijven...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/