[OSM-talk-nl] nld-leftover.osm available for viewing

ante at ffii.org ante at ffii.org
Wed Aug 22 11:09:22 UTC 2007

On Wed, August 22, 2007 11:24 am, Martijn van Oosterhout wrote:

> Goed idee. Wil iemand hem maken, ander do ik het misschien later.

Mij lukt dat vandaag helaas niet. En morgen erg druk (zaterdag verhuizen).

Wie het wil doen, men neme
http://people.vrijschrift.org/~ante/osm/nld-simplified6.osm ,
maakt een nieuwe layer, zet zo'n 10 puntjes om NL, maakt segmenten en way
en bewaart de boel als grootnederland.osm. (Van geodata naar geopolitiek.)

vriendelijke groet,
cordialmente,

Ante