[OSM-talk-nl] nld-leftover.osm available for viewing

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Fri Aug 24 07:59:36 UTC 2007

On 8/24/07, Ante Wessels <ante at ffii.org> wrote:

> Ziet er heel goed uit. Twee dingetjes die ik zie: natural wood zit er nog in
> en landuse. Ik dacht dat AND ook bossen heeft, en landuse?

Ik had begrepen dat AND alleen landuse heeft boven een bepaald groote
(dus geen kleine parken enzo), en aangezien dat er niet zoveel landuse
is, dat dat misschien makelijker is om afteraf te mergen.

Ik maak mij meer zorgen over de complete wijken die alleen maar ways
zijn. Ik heb geregeld dat alle ways zonder tags kunnen blijven, maar
er zijn toch meer dan ik had gedacht.

Ik ga nu een nieuwe versie met de nieuwste planet.osm, maar dan ben ik
bijna klaar. Ik neem aan dat de mensen die bezig zijn met AND2osm ook
denken dat ze klaar zijn?

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/