[OSM-talk-nl] over degene die oude winkeldata aan het toevoegen is

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Fri Aug 24 09:34:52 UTC 2007

Ik denk dat het heel simpel is. Wanneer in jou omgeving wordt gemuteerd
en je weet zeker dat de mutaties onjuist zijn, dan kan je die toch
gewoon verwijderen? Dat is zo mooi aan openStreetMap!

Floris Looijesteijn schreef:
> Inderdaad, Heiloo is nu ook aan de beurt:
>
> Op slechts enkele meters naast de Albert Heijn hier in Heiloo is nu
> ook een C1000 volgens OpenStreetmap.
>
> Ik ben er al een paar dagen niet meer geweest, maar het lijkt me
> hoogst onwaarschijnlijk vooral omdat die Albert Heijn 2 maanden
> terug ook nog een C1000 was.
>
> Hij is aangemaakt door 'Anonymous user', maar hoe gaan we er
> nou achter komen wie dat doet? Het is met JOSM gedaan maar daar
> moet je toch een account voor hebben?
> Dan kan iemand die toegang tot de server heeft vast even kijken op
> welk email adres dat is geregistreerd.

> [...]

Milo van der Linden
skype: milovanderlinden <skype:milovanderlinden?add>
mlinden at zeelandnet.nl <mailto:mlinden at zeelandnet.nl>
milovanderlinden at gmail.com <mailto:milovanderlinden at gmail.com>
milo at 3dsite.nl <mailto:milo at 3dsite.nl>
http://www.3dsite.nl

De informatie in dit bericht reflecteert mijn persoonlijke mening en
niet die van een bedrijf of instantie. Aan de informatie kunnen geen
rechten worden ontleend. Indien dit bericht onderdeel is van een forum,
mailing-list of community dan gelden automatisch de bij het betreffende
medium behorende voorwaarden. The information in this message reflects
my personal opinion and not that of a company or public body. All rights
reserved.If this message is contained in a mailing-list or community,
the rights on the medium are automatically adapted.