[OSM-talk-nl] Zijn wij zeker van de AND conversie?

Lambertus osm at na1400.info
Tue Aug 28 11:33:09 UTC 2007

Martijn van Oosterhout wrote:
 > (snip)

Dit hele AND import verhaal komt voor mij op een volledig verkeerd
moment. Door vakantie, trouwerijen (meerdere idd) in familie en
vriendenkring en groot onderhoud thuis heb ik de afgelopen maanden en
komende maand geen tijd aan OSM besteed (tenminste niet genoeg om
substantieel werk te verrichten). Ik kom er dus niet aan toe om,
ondermeer, te controleren wat voor impact de import heeft, wat ik wel
graag had willen doen.

Dus draai ik dan maar mijn duimen en hoop dat er niet al te veel van
mijn werk in (vooral) Apeldoorn en omgeving ongedaan raak. Mocht er toch
veel verloren gaan dan zal ik proberen daarover niet te veel te zeuren :-)

Bij deze wens ik de mensen die druk bezig zijn met de import veel
succes. Kudo's, jullie werk wordt gewaardeerd!