[OSM-talk-nl] Zijn wij zeker van de AND conversie?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue Aug 28 20:04:09 UTC 2007

On 8/28/07, Marc Kessels <marc at kessels.name> wrote:
> omdat nodes 768071 en 768091 niet bestaan, is dit dus ook niet te
> corrigeren. (ik heb het even nog gechecked met dbfdump: het getal 768071
> komt alleen voor in de file 020_nosr_r.dbf, waar dus alleen de from-node
> en to-node in staan.

Ik heb ook even gekeken. Dat error over "to nodes not found" komt als
de waarde AND_TO_NODE niet terug komt in de "external-ID" van een
node. Maar zoals jij zag, bijna geen  nodes hebben zo'n ID, dus het is
nogal onvermijdelijk dat er miljoenen van zulke errors komen...

Dus dit is gewoon een error die wij moeten negeren geloof ik.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/