[OSM-talk-nl] Weg simplificatie voor de AND data

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Aug 30 12:50:43 UTC 2007

Het is mij gelukt om, in iedergeval in mijn buurt, de "verbonden maar
eigenlijk niet" wegen te sepereren. Wat het eigenlijk doet is gewoon
onnodige nodes verwijderen. Dus de output van de 'make' is nu:

Exported nodes: 3516471
Exported segments: 3925639
Exported ways: 1079433
Err_ND_attached_to_way=808
Err_more_NDIDs_per_node=0
err_oneway_way_reversed=0
way "toID" refers to not present AND ID=169
way "fromID" refers to not present AND ID=223
Useless inbetween nodes skipped: 720584, deleted: 684694

IIk zal deze nieuwe versie op and.openstreetmap.nl zetten, maar dat
duurt even...

Als je het zelf will runnen kan dat, gebruik de versie in SVN.

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/