[OSM-talk-nl] Subsidieaanvraag de deur uit

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sat Dec 1 11:21:23 UTC 2007

Ha,

Ik heb een aanvraag voor subsidie naar NLNet gestuurd.
Je kunt de begeleidende tekst die ik heb meegestuurd nalezen op http://www.xs4all.nl/~exel0/osm/OSM%20subsidieaanvraag%202008.rtf

Het is een 'open' aanvraag, ik heb geen richting gegeven door een
specifiek deel van het budget op het bord van NLNet te leggen. Dit
strookt denk ik het beste met de laagdrempelige procedure die ze
hanteren. Ze geven binnen twee weken uitsluitsel over of we in
principe in aanmerking kunnen komen. Als we door die eerste ronde heen
komen dan wordt er verder geselecteerd en geprioriteerd op '[having]
potentially the most impact on society'. Als we daar doorheen komen
willen ze ons financieren en wordt het allemaal wat interactiever: er
komt discussie over onze plannen waarbij zij ook hun kennis en
ervaring en netwerk willen inbrengen. Wij kunnen dan onze ideeën nog
verder aanscherpen.

Je kunt de procedure zelf nog nalezen op http://nlnet.nl/foundation/request/application.html

Duimen maar :)

Martijn